Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimecres, 27 d’octubre del 2010

FILTRANT... I KIREEI


Aquesta entrada és per expresar la meva alegria.
Que bé que, de tant en tant, et passin coses bones que per tu signifiquen tant!!!!
Són aire fresc. De cop et compensa totes les hores que et passes sense dormir, fent malabars d'horaris, per poder dedicar-se al què t'agrada mentres lamentes no haver orientat la teva vida professional cap a una vessant més artística.

Doncs bé, el motiu de que estigui tant contenta és que, per segona vegada, torno a aparèixer a Kireei.

Kireei és un bloc on s'hi recullen coses precioses: projectes, artesanies, fotografies, manualitats... D'aquest tipus. Per mi, és un veritable orgull que m'hi hagin inclòs no una, sinó, dues vegades! Avui estic que flipo! :)

La primera vegada va ser amb la càmara de fotos de feltre. Ara, amb les banderoles.

Espero que us agradi, o almenys, entengueu la meva satisfacció.

Abraçades filtrades!!!!!!

3 comentaris:

  1. Wow!!! enhorabona guapíssima!!! la banderola es un dels projectes pendents que tinc desde fa segles, la volía fer per l'aniversari del meu fill petit i al final no he tingut temps. La teva banderola era una xulada! es mereixía sortir a Kireei!!!
    Per cert! jo també sóc adicte a Kireei! jejej Molts petons dolços bonica! ja veig que al final has guanyat tu el combat amb la màquina de cosir :-P

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a les dues!
    No us penseu: Això de les banderoles va ser només una batalla, la guerra de moment la guanya la màquina de cosir! :)

    ResponElimina