Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dissabte, 30 d’octubre del 2010

SAMARRETA PEL POL



Per fi us la puc ensenyar! Feia molts dies que la tenia acabada! Peró fins ahir no va ser l'aniversari del Pol i volia que fos una sorpresa.
La Paula i jo la vam embolicar i després de sopar, després de bufar les espelmes, doncs li vam regalar: Quan li vam donar el paquetet, amb cara d'emprenyat va dir: És rooooba! :(
Però quan la va obrir la cara li va canviar... Una samarreta amb el teu nom i amb els anys que fas ja no és una samarreta qualsevol! :)
És que el Pol és un nen molt expressiu. Té molt de caràcter i és un nen d'extrems: Pot passar de ser la dolcesa personificada a tenir una mala llet de mil dimonis!
És un encant i l'haurieu de veure protegint al seu germà petit, l'Arnau.
Li encanten les excavadores... d'ell vaig aprendre el que era una pitufa... innocent de mi em pensava que eren totes blaves.




La veritat és que li he agafat gust a això de les samarretes. És divertit fer-les i, a mi, com que m'agraden aquestes coses personalitzades, doncs m'agrada regalar-les.
Junt amb les coses que estic preparant pel Mercat d'Art Jove en podreu trobar algunes de diferents models. Espero que us agradin!

3 comentaris:

  1. Molt xula la samarreta!! Felicitats, Pol, tens molta sort de tenir una mare tan manetes com la teva!!

    ResponElimina
  2. Gràcies! Al Pol me l'estimo molt però no és fill meu, és un gran amic de la meus fills, la Paula i el Ricard! :)

    ResponElimina