Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 8 de novembre del 2010

DESÍDIA



- Avui no tinc ganes de fer res. Em sento cansat, deprimit. Si pogués engegar-ho tot, ho faria. Però, avui, no tinc ganes ni d'això. Així que em limitaré a deixar passar el dia, amb els mínims esforços possibles, a veure si demà m'aixeco millor...
- Avui no tinc ganes de fer res. Em sento cansat, deprimit. Si pogués engegar-ho tot, ho faria. Però, avui, no tinc ganes ni d'això. Així que em limitaré a deixar passar el dia, amb els mínims esforços possibles, a veure si demà m'aixeco millor...
- Avui no tinc ganes de fer res. Em sento cansat, deprimit. Si pogués engegar-ho tot, ho faria. Però, avui, no tinc ganes ni d'això. Així que em limitaré a deixar passar el dia, amb els mínims esforços possibles, a veure si demà m'aixeco millor...
- ...

3 comentaris: