Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dijous, 4 de novembre del 2010

FLORS DE ROBA

Aquesta és una altra vessant de "Filtrant...": El treball amb roba i no amb feltre.
Aquests fermalls que veieu estan fets a partir de retalls que tenia la meva àvia a casa seva o de meus.





La meva àvia havia estat modista. Ara encara cus però no gaire. Es diu Pepita i té 85 anys i, segurament, és d'ella d'on em ve aquesta afició pels fils i les agulles.
M'encantaria tenir més temps per anar a veure-la més sovint, passar alguna tarda tranquila, cafetó en mà i poder aprendre de les seves mans, remenar les seves robes, els seus fils... Definitivament, m'he d'organitzar millor i no deixar perdre'm moments així.




El millor de poder crear aquestes flors és que es poden aprofitar prendres que han quedat velles o s'han fet malbé. Tots tenim peces de roba especials que no hem llençat per melanconia. Així que ja sabeu: Sí aquest és el cas, només cal que m'ho digueu i ens ho manegarem.

1 comentari:

  1. M'agraden molt, sobretot les primeres que has posat.
    Jo també aprofito molt la roba que ja no faig servir per fer altres coses: el reciclatge està de moda!!
    Tens molta sort de tenir una àvia, a mi ja no me'n queda cap. Aprofita, aprén tot el que puguis d'ella i gaudeix de tot el temps que puguis amb ella!

    ResponElimina