Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dissabte, 26 de febrer del 2011

JA TENIM GUANYADORES!!!!!

Ja sé que vaig dir que el faria ahir però... bé, és igual, el que compta és que ja està fet! Mireu, mireu, quins dos "parteners" tant eixerits!



Així, doncs, les guanyadores són la LAIA FORTUNY que va demanar una GIRAFA PITA i la MÍRIAM CULLERÉ que no va escriure què volia així que... Demana, demana, per aquesta boca bonica!
Em posaré en contacte amb vosaltres!!!

Aprofito per enviar una abraçada ben grossa a les 33 dones (es veu que Filtrant... és una cosa femenina) que heu deixat els comentaris.
M'han agradat molt les coses boniques que m'heu dit!!!!! :)

6 comentaris:

  1. ooooooo, quina pena!!! no m'ha tocat :(
    buenooo, em sembla que igualment me'n demano un de clauer!! Muaaa

    ResponElimina
  2. Snifffff!!!! De tota manera enhorabona Laia i Míriam!!!
    Petons per a totes!!!!

    ResponElimina
  3. Aleeee!!!!!!!!!!!!!!!
    First time in my life que em toca algo (bo!) !!!!!!!!!!!
    Per favortttttt!!!!
    Quina emoció...això sí que no m'ho esperava!!!
    No hauran fet trmapes els partenaires, sabent que sóc una dona embarassada i hipersensible que va mancada de sorpresetes d'aquest tipus????
    Bé: tant me fa>!!!
    estic contenta!!!!

    ResponElimina
  4. Que xulo el vídeo delsnens fent el sorteig! A la pròxima segur que em toca! Sobornaré a la Paula a l'escola! :) Felicitats a les guanyadores!

    ResponElimina
  5. Quina alegria i quina ilusió! Segur que a la meva filla Joana li encanta!! Moltes gràcies!

    ResponElimina
  6. enhorabona a les afortunades!!!!

    gemma Q

    ResponElimina