Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 14 de febrer del 2011

LES DONES DE LA MEVA FAMÍLIA

Les dones de la meva família tenen un parell de collons. De la primera a la última. Totes són dones treballadores, entusiastes, entregades i lliures. Capaces de tirar endavant en els moments durs de la vida que, com en totes les famílies han estat molts, i de disfrutar de les petites coses i dels grans moments, que afortunadament, també n'hi han hagut. I n'hi ha. I n'hi haurà.
Les dones de la meva família són un exemple a seguir per mi. Tandebò jo tingués aquesta empenta, aquesta valentia i aquesta capacitat de decisió. Les admiro i les estimo des del fons del meu cor. A la meva mare, a la meva àvia ( i a les seves dues germanes, que no hi són a la foto), a les meves tres tietes i a les altres dones que també hi són i tambe hi compten. I a les nenes, perquè desitjo que creixin amb l'esperit lliure i la mentalitat oberta per tal de que siguin concients que ser dona és el millor que et pot passar.


(Un altre dia faré un post sobre els homes de casa... però no s'ho mereixen tant)

"A l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona,de classe baixa i nació oprimida.I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel" Maria Mercè Marçal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada