Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 18 de març del 2011

JOC DE PESCA


Us ensenyo la meva última creació, un joc de pesca tovet-tovet: Els peixets, de robes acolorides, amb les seves anelles i els seus ulls de botó. La canya, de fusta, amb la seva corda i el seu imant.
Tot plegat perquè la canalla s'hi entretingui: Els pesqui, els apretin, els amaguin...
Tot s'ha de dir: Aquesta idea no és original meva. La vaig treure d'aqui però la vaig trobar tant bonica que no m'hi vaig poder resistir.

















Aquest joc ja està venut però si en voleu un només cal que me'l demaneu :)

5 comentaris:

  1. Ostres Lídia, que xulo!! quan era petita m'encantava jugar a pescar aneguets, si hi hagués hagut aquest joc hauria sigut perfecte, llàstima que sóc massa gran, sinó me l'hagués comprat!!!!

    ResponElimina
  2. fantàstic, bonic, dolç,educatiu, divertit,fet amb les teves mans des dl teu cor(com tu molt b dius)...si usplau, continua sorprenent-nos! filtrant és el camí q potser no saps on et portarà,ningú ho pot saber, però jo sento q és un bon caminet on m'agrada passejar-hi amb tu. moltes gràcies per compartir-lo. mua xxx

    ResponElimina
  3. m'agrada molt. jo potser te'n demano un.

    ResponElimina
  4. Què maco! Jo en vaig fer-ne un de semblant. M'agraden molt les teles que has triat, és preciós!

    ResponElimina
  5. Son preciosos!!Qué colores!!
    Tienes cosas muy muy bonitas!!
    Un beso

    ResponElimina