Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 19 d’abril del 2011

BOSSA PER JOGUINES

Aquesta joguina li van regalar al Ricard. És una joguina molt maca i em feia pena que les peces estiguéssin escampades per casa així que, avui al migdia, mentres els nens jugaven i jo veia "Polseres vermelles" (un dia faré un post sobre aquesta sèrie que em té totalment fascinada - m'és igual que em digueu que sóc una "pastel") he decidit fer un bossa per tenir-la ben desada.



Tenia aquesta roba de loneta de l'Ikea:



I tenia aquest tutorial fantàstic:


Cliqueu aqui si el voleu veure complet

I, sobretot, tenia moltes ganes d'intentar-ho. Que ja he pres una mica la por a fer servir la màquina de cosir i que... que coi! Que si no ho intento...
Doncs m'ho he passat genial i trobo que me n'he sortit molt bé. Fa goig o no?
A més, a part del que diu el tutorial, he fet algunes modificacions de mida i li he cosit una cinta per poder penjar-la còmodament.








I, he de ser completament sincera i us he d'explicar què m'ha passat... Amb l'entusiasme de que em sortia bé la cosa, que els nens estaven distrets, que gairebé ho tenia a punt... He cosit una peça del dret i una del revés!!!!!! Aixxxxx... Res, que la bossa es queda així però us asseguro que mai més em tornarà a passar :)
O sí... qui sap...

3 comentaris:

  1. Jo la veig estupenda!!!! És molt bonica, i única!!!
    Tu no pots estar mai quieta, eh!!!!
    Bona nit wapa!!!

    ResponElimina
  2. Jo també sóc una fan del tutorial de la Dana! I jo també veig que t'ha quedat genial.

    ResponElimina
  3. m'encanta:)
    reciclatge intel.ligent i pràcitc, creatiu i a mà, amb cor i paciènciaaaaaa...q diuen ser la mare d la ciència!
    quines mans i caparrooooonet q tens...brillant!X

    ResponElimina