Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 8 d’agost del 2011

FIRAGOST 2011

Per als que no vàreu passar pel Firagost, o pels que sí, i no ens vam veure (diguem que el lloc que em va tocar no era on m'hagués agradat) us ensenyo quatre fotos de com va quedar la paradeta.




Podreu veure les coses de sempre i, a més, alguna novetat com ara les balenes, els pitets, els porta-entrepans... Més endavant, quan em posi al corrent de comandes, ja publicaré entrades amb cada cosa. De moment, podeu fer-vos-en una idea:








Moltes gràcies a tots/es els que us vàreu acostar, ja fos a comprar, a fer petar la xerrada, a portar-me alguna coseta (beguda, tallat, entrepà...) o a fer-me una visita!

1 comentari:

  1. quina parada més xula! jo no hi vaig ser pel firagost. així puc mirar alguna paradeta jajaja

    ResponElimina