Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

divendres, 12 d’agost del 2011

UAAAAAAU... QUINZE MIL VISITES! (sortegem, evidentment!)

15.000 visites es mereixen un sorteig!
Només cal que deixeu un comentari a aquesta entrada.
Teniu temps fins el proper 31 d'agost:
Farem que les mans (innocents?) de dues feres ferotges escullin un paperet entre tots/es els que us animeu a escriure!



I què sortegem?

Una bossa de tot i per tot! (li deia bosseta multi-ús però no m'agrada com sona... Ara se m'acut que em podrieu fer alguna proposta de nom).

No us imagineu per quantes coses es poden fer servir aquestes bossetes! A casa tots en tenim unes quantes: Per a les ulleres de sol dels nens, pels medicaments de la Paula, per la màquina de depilar meva -quina putada això d'haver-se de depilar!-, per la Nintendo i el carregador, per les joguines quan anem al metge...


Vaig decidir afegir-hi una cinta que ens serveix per dues coses: Una: Per poder penjar-la del penja-robes. Dues: Per enganxar-hi un petit mosquetó i poder-la penjar dels pantalons: Pots portar les quatre coses que necessites amb les mans lliures. Jo la faig servir moltíssim! ;)




ESPEREM ELS VOSTRES COMENTARIS!

23 comentaris:

  1. Uau, felicitats per les quinzemil visites. La veritat és que el blog s'ho val. Tens raó en que aquestes bossetes tan xules serveixen per molt.
    Una abraçada i que tinguis 15.000 visites més com a mínim.

    ResponElimina
  2. Les visites aniran creixent perque t'ho mereixes.
    Aquestes bosses son com la butxaca magica del doraemon,
    Hi caben moltisssssiiiimees coses.
    Felicitats!!!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats bonica! Cada dia més artista i més implicadaen el projecte, i això es nota en tot el que cuses. A seguir creant! Per cert, les bosses "quasi-tot" van rebé!!!! Una abraçada

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats, Lídia, per les 15000 visites! És meravellós veure com aquest petit ENORME projecte ha crescut tantíssim en poc temps!
    Estic encantada de conèixer-te i, tot i que et dec encara una comanda (ho sé, ho sé... la crisi es mu' mala paaaaaaya jejejeje), que m'ensenyis tantes cosetes a crear.
    Molts petons i abraçades =)

    ResponElimina
  5. Felicitats!!!! No m'estranya que tinguis tantes visites... la web enganxa amb tantes coses fascinants!!!!
    Com a nom.... només se m'acut Tot Bossa.
    Judit

    ResponElimina
  6. moltes felicitats!! jo no et dire res perque ja esta tot dit..., pero m'aniria molt bé una bosseta "multiussos", per les cosetes del nens, de la feina, per anar a comprar i portar els dinerets, o simplement perque m'agradan moltttttt, petons i abraçades!
    soc la mónica (mare de l'andreu) ;))))

    ResponElimina
  7. Enhorabona, 15.000 visites són moltes, això vol dir que has de seguir, i penjar les coses xules que fas al teu blog.
    MOltes petons

    judit NOgués

    ResponElimina
  8. Bé,a qui no li agrada una d´aquestes bosses?A més de boniques , útils.Estic d´acord que li fa falta un nom.Què et sembla SACALL (sac+all (tot en anglès) o bé BOSSALLA (bossa+all+a de femení pq bossa és femení).Si aquests no valen , pot ser poden servir de plataforma per deixar anar la imaginació.Endavant amb el blog, és molt interessant!!!

    ResponElimina
  9. Ah!m´he oblidat de signar el comentari:em dic Ester.Salutacions!!

    ResponElimina
  10. Primer de tot felicitats Lídia :) i després deixo el comentari per poder entrar en el sorteig :))
    Apa molts petons i moltes gràcies !!!
    Glòria Garcia

    ResponElimina
  11. 15.000 felicitats, bé ja vas per les 15.300!!!
    Ets una pencaire amb imaginació, i d'aqui l'èxit del Filtrant.
    T'envio una megaabraçada, i desitjo seguir compartint aquest espai i les teves creacions molts i moooolts anys!!!!

    ResponElimina
  12. Hola Lídia
    Ara mareix t'escric un mail perquè tinguis el meu i explicant-te com vull l'agulla de pit.
    felicitats per les 15.000 visites!!

    ResponElimina
  13. Uauuuuuuu!!!!

    Si senyora, ets una artista!! I com ja t'he dit altres vegades... un cul inquiet que no para!! Molt bé Lídia!!

    I tornar de vacances i veure que fas sorteig.... quina bona tornada!!! (i ja has vist quina bona notícia he tingut, eh? Ja vaig veure el teu comentari.. Mil gràcies!!!!)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  14. Hola! vinc de part de la Gisela, m'agrada trobar nous blogs!
    moltes felicitats per les 15 mil visites i que vagin augmentant!

    ResponElimina
  15. Enhorabona desde Mallorca! Aquest nombre segur que anirà creixent!!!
    Jo proposso el nom "bossa total".
    Molta sort!
    Besos,
    XiscaR.
    xrotger@gmail.com

    ResponElimina
  16. Moltes felicitats!
    Jo et dec encara una foto de la nena amb la Girafa Pita, que n'esta encantada! Es la seva joguina quan anem amb cotxe, i s'entreté moltissim! Nomes entrar-hi ja la busca!

    ResponElimina
  17. bloc hiper-visitacionat: com ets, q i com fas...això és el q ens fa visitar-te i esperar noves idees i invencions pràctiques, boniiiques perquè sí i fetes amb el cor (com tu molt b dius i es nota).
    (a mi exclou-me dl sorteig, com sempre...ja saps, coses meves...jijiji)
    t'enyoro X

    ResponElimina
  18. Felicitats per les 15mil visites i per les bones idees!!

    ResponElimina
  19. Yeaaaah Felicitats i a per moltes més!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  20. Uahhh!! 15.000 visites i per moltes més... Ens apuntem i a vore si tenim sort... Bsts wapa!!

    ResponElimina
  21. I les que tindràs de visites!!! Un dia m'has d'explicar bé com t'ho fas pq no ho entenc!!! jejeje
    Enhorabona i endavant guapíssima que cada d t'ho curres més!!!

    Muaaa! :)

    ResponElimina
  22. Jo, com que m'agrada tot el que fas, ho torno a intentar, tu!!! Molt serà que torni a sonar la flauta...però, vaja!!!
    Per cert, vaig passar per cal Cubos a xafardejar tot el teu gèneru i vaig flipar...no pares, eh!!!! No tenen aturador lka teva ment i les teves mans???
    Míriam
    mimcull@gmail.com

    ResponElimina
  23. Aix quins nervisssssssssssssssssss!!!1 A veure si em toca!!!!

    Judit M.
    juditialex@hotmail.com

    ResponElimina