Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimecres, 30 de novembre del 2011

EL NOSTRE CALENDARI D'ADVENT :)


No sé si això dels calendaris d'advent és molt catòlic-apostòlic-i-romà però la qüestió és que em feia il·lusió fer-ne un per primera vegada. Em vaig inspirar en un que vaig veure a la xarxa i, per això, ja fa uns dies que recollim ànimes de paper de vàter.
I aquesta tarda, amb els nens, ens hem posat mans a la feina.
Què us sembla? Ens ha quedat força bonic! Bonic, barat i amb materials que teniem per casa!!!!!





I com l'hem fet?

Necessiteu:
- 1 grapadora
- 1 foradadora
- Cintes decoratives
- 25 ànimes de paper de vàter
- 1 cordó
- 1 retolador

1) Agafem les ànimes i els fem quatre talls i pleguem les solapes com si tanquéssim una capsa de cartró


2) Amb la grapadora ajustem les cintes


3) Fem dos forats a les ànimes a la part de dalt i les anem passant pel cordó (procurant que la grapa quedi a la banda del darrere)

4) Hi escrivim els números de l'1 al 25


5) Ho pengem en un lloc ben visible i l'omplim de coses boniques (i bones)!

A més a més, nosaltres hem preparat aquesta etiqueta per anar movent-la dia a dia, sobretot perquè el Ricard encara no coneix els números.


A VEURE QUÈ HI TROBARAN DEMÀ!!!!!!


NOTA AFEGIDA DESPRÉS DE LA PUBLICACIÓ DE L'ENTRADA:
Per fi he recordat d'on vaig treure la idea a partir de la qual vam crear el nostre calendari: És de Maya Made i si ho voleu veure, podeu clicar AQUI

4 comentaris:

  1. Us ha quedat preciós! Nosaltres també hem fet servir rotllos de paper higiènic per fer-lo, aquest material dóna tant de joc...

    ResponElimina
  2. Quina bona idea!!! Queda preciós, no hauria dit mai que són rotllos de paper higiènic.

    ResponElimina
  3. Xiqueta quina passada!!! el que tu no pensis...

    ResponElimina
  4. M'encanta, és genial!!!

    M'ho apunto per l'any vinent, que els nens ja seran més grandets!
    (crec que ja és hora de que utilitzi una llibreta per anotar-me totes aquelles coses que vull fer i deixo pendent... perquè aquesta, és una d'elles!)

    ResponElimina