Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

diumenge, 8 de gener del 2012

COMANDES NADALENQUES

Feia molt de temps que no escrivia per ensenyar-vos noves creacions però he estat liada amb totes les comandes, la família,  la celebració de les festes, els regals (els rebuts i els que havia de comprar/fer), les maletes, els amics, el raïm... Què us he d'explicar!
Avui trobo un moment i tot i que tinc algunes idees per noves entrades, començo per ensenyar-vos algunes creacions que els reis mags em van encarregar. Ja us avanço que les dues properes entrades es diran NADAL HANDMADE i IMATGES DEL NOSTRE NADAL.

Aquesta és una bossa amb dues butxaques:








Un targeter:

(Hi posa Daniel en rus)




Una samarreta personalitzada:



Aquestes coses, entre d'altres, però no us vull atabalar amb un mostrari  de creacions de Filtrant...
Us prometo a totes les persones que esteu esperant alguna comanda meva que em posaré les piles JA. Les he posposat per atendre a Ses Magestats... Suposo que ho enteneu :)

2 comentaris:

  1. Bon dia Lídia,
    Quina meravella, sempre en teu estil , perquè tu ja l'has creat.
    Quan puguis no tinc cap pressa, necessito un 5 per la corona de la Jana, Ja veus que m'hi tiro amb temps, jajajajaa
    Ens veiem!!!!

    ResponElimina