Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dilluns, 2 de gener del 2012

ENCAREM UN ANY NOU...

Els que em coniexeu ja ho sabeu: No sóc gaire de llistes de propòsits jo. Bàsicament per dues coses: Perquè em fot una mandra terrible prioritzar-los (evidentment, tot alhora és impossible) i perquè (en el cas de que m'aclareixi) després mai (però mai dels mais) els aconsegueixo. I això em provoca una frustració que em deixa molt pitjor que abans de començar a qüestionar-me què és el què vull canviar, com ho vull fer... (m'estresso només de pensar-hi).
Això sí, que no em faci llistes de propòsits no significa que vulgui passar el proper any (o la resta de la vida) de puntetes, deixant passar les hores a l'estíl d'ós mandrós penjat en una branca. Claríssim que no!
Per mi tot recau en l'actitud:
El que jo proposo és dir adéu a les llistes de propòsits i viure la vida que collons!

IMATGE EXTRETA D'AQUI

Que pels que no sabeu d'anglès ve a dir (més o menys):
QUÈ ET PORTA LA FELICITAT "REAL"?
FES-HO..
SIGUES-HO...
COMPARTEIX-HO
PASSA MÉS TEMPS AMB AIXÒ
I
TINDRÀS MÉS FELICITAT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada