Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dijous, 5 de gener del 2012

JA VÉNEN!


Són a punt d'arribar!
L'any passat us vaig escriure amb els regals sota a l'arbre mentres els nens dormien. Avui serà diferent, em sembla que els reis han sabut que l'Emilio demà treballa i crec que, segurament, quan tornem de veure'ls passar (davant de ca l'àvia, Pita, com sempre) ja trobarem els regals a casa.

Jo, per si de cas, i per fer-los ben contents, (us prometo que he sigut molt bona i que necessito una impresora nova com l'aire que respiro) us deixo amb algunes il·lustracions que m'han agradat sobre Ses Magestats. A ells els tinc apreci, que voleu que us digui, potser són els únics procedents de cases reials sense assumptes bruts que amagar.








 (Lamento no poder dir-vos els autors de les imatges. La culpa és de Google)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada