Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 10 de juliol del 2012

LA MARIA FA ANYS... PERÒ QUANTS?

Quan tens alguna d'aquelles amigues que sempre, sempre hi són (tot i que, nena, des de que estàs prenyada, tens un humor!) no et sap gens de greu quedar-te fins a les tantes de la nit (què hi farem, sempre vaig a última hora, jo!) per poder-li fer un regal per celebrar el seu aniversari.
La vaig anar a veure amb els nens i ens els vam trobar netejant el cotxet de la Laia, que aviat naixerà. Amb una mica de sort el mateix dia que jo, i així mai me n'oblidaré.
Guapeta del meu cor, tot i que no em facis cafè (espera't a que pareixis que no te'm treuràs de sobre!), tot i que els diumenges a la tarda sigui una odissea veure't, tot i que tinguis mal despertar (sobretot a l'hora de la migddiada) i et queixis per tot... tens tantíssimes coses bones que no sé què faria sense tu.
I tot i que ni sabia els anys que feies, tot i que em passo dies sense preguntar com et trobes, tot i que et gasti bromes que no et fan gràcia... Ja ho saps: T'estimo molt!!!!!!







4 comentaris:

  1. Ohhhh!!! Que no ho havia llegit tot això...!!! Amb el mòbil em perdo!!
    Que no ho veus q estic tova i em fas plorar???
    Jo tb t'estimo moltíssim flor!!! Sort q aviat podrem tornar a fer cafè i el que convingui!!!
    Un petó molt gran bonica i moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Nenes, que bonic tot el que us dieu, que visquin molts anys les bones amigues, per compartir-ho tot, fins i tot el mal humor.
    Una abraçada per a totes dues,, i que la Laia arribi molt bé!!!

    ResponElimina
  3. Hola,
    Així que fas anys Maria!!! Moltes felicitats a aquest parells de ratetes que són encantadores, l'una per fer cosetes precioses, i l'altra per fer anys!;-)
    Ho veus Maria, ara també tens la bossa tant xula com la meva!!!
    Ja tenim el cotxet polit de la criatura...? jajaja
    Ptnets
    Montserrat

    ResponElimina
  4. Montseeee!! Tas a tot arreu eh? jejeje Vaig fer els anys diumenge, moltes gràcies!!!
    Encara no l'he estrenada que la Lídia em va dir que era x l'escola nova!!!
    1 petó!

    ResponElimina