Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 25 de setembre del 2012

PRODUCTES DE VALLS

Resulta que aquest dissabte els meus pares, el Ricard i la Salomé i jo anem a una festa súper xula per celebrar que un cosí del meu pare s'ha casat.
Després de molt pensar què els podríem regalar al Miquel i l'Àfrica ens vam decantar per fer-los una cistella ben vallenca, amb productes de la terra. El Miquel, tot i viure a Barcelona es va criar a Valls i ens sembla que l'hem clavat amb el regal. Estem nerviosos per veure si li agrada!
I què porta aquesta cistella? Mireu:








Els detalls:

  • Vins "Pont de Goi" i "Xat de Benaiges" de la Cooperativa Agrícola de Valls
  • Ampolla d'Oli de Siurana, pot d'olives arbequines, pot d'ametlles torrades, pot d'avellanes torrades, també de la Cooperativa Agrícola de Valls
  • Bosseta d'anissos de Ca les Taronges
  • Tassa per l'esmorzar de la botiga del Carles Cubos
  • 3 pots de mermelada (prunes, figues i tomàquets) de producció pròpia de Cal Ventura
  • Espardenyes de pagès (núm. 45!!!!) de Calçats Alentorn
  • Mocador de la Colla Vella
  • Imant de nevera de l'Aguila de Valls de Ca Bonifàs
  • Capsa de Petonets de la pastisseria Santacana
  • El llibre "Vilaniu" de Narcís Oller de la llibreria Roca
Així que ja sabeu, si heu de fer regals, 
que siguin de km 0, de la terra, de casa nostra! 
I visca els nuvis!


2 comentaris:

  1. Molt encertat el regal!
    Estic d'acord els regals i els productes, sempre, de la terra.
    I m'apunto: Visca els nuvis!!!

    ResponElimina
  2. Que xula t'ha quedat! Per reis de l'any passat, el meu regal als sogres també va ser una cistella de productes vallencs! :)

    ResponElimina