Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

diumenge, 17 de novembre del 2013

OSSET PEL MARÇAL

Submergida al Pinterest (si voleu seguir-me cliqueu AQUÍ), un dia, em vaig trobar amb aquesta imatge i aquest tutorial


I vaig recordar que, justament al fons de l'armari, tenia una samarreta amb exactament les mateixes línies i que no em posava perquè em quedava curta. 
Així que, amb els nens, ens vam posar a treballar per fer una nova versió d'aquest osset pel cosinet. Així és com va quedar:




L'estona que vam passar els tres creant-lo, cosint, pintant, omplint-lo... Va ser estupenda!
I després va venir una gran recompensa: Quan el Marçal va agafar amb les seves manetes petites el seu nou company. I nosaltres creiem que potser, una miquetona, va arribar a somriure. O, almenys, és el que volem creure.


2 comentaris:

  1. Aix, el Marçal que ha anat a raure a casa d'una padrina artista!!! És una "osssada" de bonic.
    Celebro que gaudiu de moments com aquests i que els comparteixis amb nosaltres.
    Sóc una mica mala veïna, avui veient la teva cama, he recordat que estaves fotudeta, i ni tan sols he vingut a veure´t.
    A veure si m'escapo i et vinc a fer una visiteta!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  2. El trobo preciós!! T'aniré seguint, que tens un blog molt alegre!! Felicitats!
    Si vols passar-te pel meu, estic començant: edurepte.blogspot.com :D :D

    ResponElimina