Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

dimarts, 14 de gener del 2014

CISTELLA PER LA BERTA

(Diguem que l'inici del 2014 no està sent fàcil. I ara, podria escriure algunes queixes i dues o tres lamentacions, però no em ve de gust. 
Posem que no ha passat ni tant de temps des de la darrera vegada que vaig escriure ni tantes coses en contra. Permeteu-me -és el meu bloc i ho vull fer així- que segueixi a les braves)

Avui us ensenyo (dissimuleu! com si no hagués escrit res fins ara!) una cistella de naixement que em va demanar el meu amic Roger per la seva nebodeta Berta. Em va fer il·lusió que el Roger pensés en mi a l'hora de fer el regal per la filla del seu germà :) i també em va fer il·lusió, uns dies després, trobar-me la família al complet i conèixer la nena i veure com feien servir les coses de la cistella. Sempre em passa el mateix, em fa una mica de vergonya i no sé què dir però, la veritat, em fa moltíssima més il·lusió que vergonya. 

La cistella es composa de:
- Girafa PITA
- Pitet bandana
- Pitet amb butxaca i revers de rus
- Manteta de cintes
- Cinta pel xumet
- Canviador enrotllable
- Bossa multi-ús
- Amanyac











Gràcies Roger per la comanda, gràcies Francesc per ser tant proper.
I gràcies als que llegiu, per dissimular tant bé.
Ah, és clar, i feliç 2014 a tots i totes. Seguríssim que les coses van a millor! :)



SI VOLEU VEURE ALTRES CISTELLES DE NAIXEMENT CLIQUEU AQUÍ I SI VOLEU SABER COM HO PODEM FER PER PERSONALITZAR-LES CLIQUEU AQUÍ

2 comentaris:

  1. M'encanta! Com tot el que fas! És un plaer veure com gent com tu fa que els detalls siguin especials. Felicitats. Ah! I n'hi ha que som a l'altra punta del món intentant tirar endavant. Jo ara just comenco amb una projecte de joguines de fusta i tela. A veure com va! I , sino, a otra cosa mariposa. Que hi farem! Débora Bonnín

    ResponElimina