Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

diumenge, 29 de novembre del 2015

CISTELLA JANA

Avui, que és diumenge, em poso a escriure una nova entrada intentant que sigui veritat allò que vaig prometre de la publicació setmanal i que no compleixo ni de lluny. I, com sempre, vaig a la carpeta que es diu -digueu-me original- "entrades pendents" i remeno una mica per veure que em ve de gust ensenyar-vos. "Anda aquí!" Estava seguríssima que ja havia escrit sobre la cistella que vaig fer a la Jana, què hi fan aquestes fotos en aquesta carpeta? Calla, mira-ho! Bloc amunt. Bloc avall... I no! Vaja! Mira que és una de les meves cistelles preferides!
Doncs aquí em teniu, penjo les fotos.
I aprofito per explicar-vos que aquesta cistella me la va encomanar l'Anna, la meva companya de feina. El meu yang laboral, per la que seria la seva nebodeta.... i fillola! Una nena que creix riallera i dolça i amb una melena morenassa que moltes voldríeu! ;)
Jo la veig en vídeos i fotos que m'ensenya la padrina i és una monada! I em fa molta il·lusió cada vegada que en alguna d'aquestes captures es veu de fons algunes de les coses que l'Anna va voler incloure a la cistella de la Jana.



PITET BANDANA I CINTA PEL XUMET

PITET I MANTETA DE CINTES

GIRAFA PITA I AMANYAC

CANVIADOR ENROTLLABLE PLEGAT

GIRAFA PITA I CANVIADOR ENROTLLABLE DESPLEGAT

BOSSETA MULTI-ÚS


Com veieu, l'Anna va escollir una tela molt acolorida amb motius infantils d'animalets i de circ. La vaig combinar amb una tela d'estrelles fúxia que m'encanta (i de la qual me'n queda un retalló només) i va quedar estupenda :)
SI VOLEU VEURE ALTRES CISTELLES DE NAIXEMENT CLIQUEU AQUÍ I SI VOLEU SABER COM HO PODEM FER PER PERSONALITZAR-LES CLIQUEU AQUÍ
I penseu que sóc molt lenta! :)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada