Creacions pels més petits: cistelles de naixement, joguines tovetes, corones d'aniversari...
I també, bosses de tot tipus: per la platja, pel pícnic, pel camp, per l'escola...
I també coses que visc, que penso i que sento.
I també, tota la resta.

diumenge, 15 de novembre del 2015

CISTELLA NA JÚLIA







Aprofito la treva que em regala aquesta nit de diumenge per ensenyar-vos una cistella de naixement alegre, plena de color. 
Justament la que em va encomanar una persona molt especial, la Laura de Betrana  quan encara faltava molt perquè la Júlia nasqués. Jo, que sóc lenta de mena -moltes de vosaltres que em llegiu, que m'encomaneu, que em patiu, ja coneixeu la meva manca d'organització, no cal que dissimuli ara- em vaig encantar i al final vaig haver de córrer! :)
Sort en vaig tenir que la Laura és comprensió pura i és tant dolça i amorosa que tot ho entén. Santa paciència la seva que va ensenyant a la gent el preciós art de l'enquadernació! (així la vaig conèixer jo).
M'agrada molt la tela que va escollir la Laura! I jo la vaig combinar amb una de quadrets que, gairebé tant com la Girafa Pita, comença a ser marca de la casa. 
Especialment pensant en la Laura, també, hi vaig voler posar molt de groc, perquè és un color molt de Ses Illes (o almenys a mi m'hi evoca) i vaig prescindir de les cintes satinades per utilitzar-ne unes de més acotonades i rústiques més a l'estil Betrana.
Tot ben embolicadet va viatjar fa un temps (mesos ja) cap a Sóller on la Júlia i el seu germà creixen forts, valents i amb l'empenta de sa mare.
Petons Laura i família!


SI VOLEU VEURE ALTRES CISTELLES DE NAIXEMENT CLIQUEU AQUÍ I SI VOLEU SABER COM HO PODEM FER PER PERSONALITZAR-LES CLIQUEU AQUÍ
I penseu que sóc molt lenta! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada